Thursday, December 16, 2010

Day 4 in paediatric ward

返完P又返A真係幾累
但routine快在好多=]




今日第一日埋大I&O,姐係將一日的I&O加起晒,
之後開新紙
所以原來所有liquid intake都要用ml做單位,唔可以寫1/2杯水


教左睇urine SG,
用syringe抽小小尿落mic睇,
normal: 1.010- 1.025




俾姑娘大鬧左一餐,
姑娘叫我換左patient部Oximeter
我無睇清楚拎左部cardic mon ><
之後我才找插座找好耐
我再去問清楚她係咪淨係換機唔換線,
佢就過黎鬧我慢,又唔睇下部機個牌子拎錯線
係我錯,但我覺得佢唔應該咁大聲向病人面前鬧我囉
i'm so upset!!


panadol PR
2 dose: 125mg 250mg
要check下有無stat同other route俾左。
panadol dosage: 10-15mg/kg
left lateral




用three way要fill with watch先博落HB
要turn好,唔好block左條line




接OT要帶ambulatory bag
推車時要企係patient頭









No comments:

Post a Comment